본문 바로가기
🎸 뮤직이즈라이프

Sunsets With You - CLIFF (가사, 해석)

by 경안채수 2022. 11. 14.
반응형
 
 
 
Girl, oh I've been thinking 'bout you every day and night
I've been missing you and I wanna hold you tight
You know, all my songs are all about you
And the things that we do
Oh be my ride or die, baby
I'll never let you go
Oh girl it's you, and me against the world
Oh baby take my hand
We'll walk toward the sand
I wanna go with you
And only you, my boo
I wanna be your man
The future we will plan
The things we wanna do
Like watch the sunset with you, no
Hey boy
Wanna stick around with you all night long
Until we get tired and finish all the songs
I liked it when you danced with me
Every single step I feel so alive and thrilled
Oh be my ride or die baby
I'll never let you go
Oh boy it's you, and me against the world
Oh baby take my hand
We'll walk towards the sand
I wanna go with you
And only you, my boo
I wanna be your girl
And you become my world
The things I wanna do
Like watch the sunset with you, no
Oh baby take my hand
We'll walk toward the sand
I wanna go with you
And only you, my boo
I wanna be your man
The future we will plan
The things we wanna do
Like watch the sunset with you, no
Boy, I wanna spend the rest of my whole life with you
Oh girl, I wanna take this chance so I can be your man
Girl, I just wanna sing with you

 

소녀, 오, 난 매일 밤 당신에 대해 생각해왔어.
난 널 그리워했고 널 꼭 안아주고 싶어.
내 노래들은 모두 너에 관한거야
그리고 우리가 하는 일들은
오, 내가 타든지 죽든지, 자기야.
널 절대 놓지 않을 거야
오, 소녀여, 그것은 너와 나, 세상에 대항하는 것이다.
오 자기야 내 손을 잡아
우리는 모래를 향해 걸어갈 것이다.
나는 너와 함께 가고 싶다.
그리고 오직 너뿐이야, 내 부
난 너의 남자가 되고싶어
우리가 계획할 미래
우리가 하고 싶은 것들
너와 함께 일몰을 보는 것처럼, 안돼.
헤이 보이
밤새도록 너와 함께 있고 싶어.
우리가 지쳐서 모든 노래를 끝낼 때까지.
난 네가 나와 춤을 출 때가 좋았어.
한 발자국 한 발자국 한 발자국 한 발자국 한 발자국 한 발자국 한 발자국 한 발
오, 내 차가 되던지 아니면 죽던지 베이비.
널 절대 놓지 않을 거야
오, 세상에 맞서는 건 너와 나야.
오 자기야 내 손을 잡아
우리는 모래를 향해 걸어갈 것이다.
나는 너와 함께 가고 싶다.
그리고 오직 너뿐이야, 내 부
난 너의 여자가 되고 싶어
그리고 넌 내 세상이 돼
내가 하고 싶은 것들
너와 함께 일몰을 보는 것처럼, 안돼.
오 자기야 내 손을 잡아
우리는 모래를 향해 걸어갈 것이다.
나는 너와 함께 가고 싶다.
그리고 오직 너뿐이야, 내 부
난 너의 남자가 되고싶어
우리가 계획할 미래
우리가 하고 싶은 것들
너와 함께 일몰을 보는 것처럼, 안돼.
내 남은 인생을 너와 함께 보내고 싶어
오, 소녀여, 내가 당신의 남자가 될 수 있도록 이 기회를 잡고 싶다.
소녀여, 나는 단지 너와 노래하고 싶다.

 

 

출처 : 파파고

반응형

댓글