본문 바로가기
🎸 뮤직이즈라이프

Jungle - Cherry (가사, 해석)

by 경안채수 2023. 1. 10.
반응형

Jungle - Cherry (가사, 해석)

 

I wish I could protect you
But that was all wasted
Flower something new
I wished I could perfect you
But I was wrong they said
Now I'm over you
Flowers in the garden
(that won't grow)
Flowers on a chain
(it's not the same)
I was in the garden
Life won't grow
If we never change
You're never gonna change me
I was already changing
I wish I could protect you
But I was wrong they said
Finding someone new
Now we stop the pretending
It's kinda hard to listen
Hard to talk it through
Flowers in the garden
(that won't grow)
Flowers on a chain
(it's not the same)
I was in the garden
Life won't grow
If we never change
You're never gonna change me
I was already changing

 

내가 널 지켜줄 수 있었으면 좋겠어
하지만 그것은 모두 낭비되었다
새로운 것을 꽃피워라
널 완벽하게 만들고 싶었어
하지만 그들은 내가 틀렸다고 말했다
이제 난 널 잊었어
정원의 꽃들
(그것은 자라지 않을 것이다)
체인 위의 꽃들
(같지 않습니다.)
나는 정원에 있었다
삶은 자라지 않을 것이다
우리가 변하지 않는다면
넌 날 절대 바꿀 수 없어
나는 이미 변하고 있었다
내가 널 지켜줄 수 있었으면 좋겠어
하지만 그들은 내가 틀렸다고 말했다
새로운 사람 찾기
이제 우리는 척하는 것을 멈추자
듣기가 좀 어렵다
끝까지 말하기 어렵다
정원의 꽃들
(그것은 자라지 않을 것이다)
체인 위의 꽃들
(같지 않습니다.)
나는 정원에 있었다
삶은 자라지 않을 것이다
우리가 변하지 않는다면
넌 날 절대 바꿀 수 없어
나는 이미 변하고 있었다

반응형

댓글