본문 바로가기
🎸 뮤직이즈라이프

I DONT KNOW HOW BUT THEY FOUND ME - Do It All The Time (가사, 해석)

by 경안채수 2022. 10. 21.
반응형

 

 
 Ha!
 We're taking over the world
One kiss at a time
And then I'm taking your girl
And I'm making her mine
 No reason why
I'm only doing anything I want to do
Because I do it all the time
 We're taking over the world
A little victim-less crime
And when I'm taking your innocence
I'll be corrupting your mind
 No need to cry
I'm only doing anything I want to do
Because I do it all the time
(Do it all the time)
 Now we're so young
But we're probably gonna die
It's so fun
We're so good at selling lies
We look so good
And we never even try
Get your money from a trust fund
Do it all the time
 Ha!
 We're taking over the world
One kiss at a time
And then I'm taking your girl
And I'm making her mine
I'm making her mine
 No reason why
I'm only doing anything I want to do
(Do it all the time)
 Now we're so young
But we're probably gonna die
And it's so fun
We're so good at selling lies
We look so good
And we never even try
I don't wanna do it, but I do it
'Cause I do it all the time
 Now we're so young
But we're probably gonna die
It's so fun
We're so good at selling lies
We look so good
And we never even try
Get your money from a trust fund
Do it all the time
 

… 하!
… 우리가 세계를 장악하고 있다.
뽀뽀 한 번에 한 번
그리고 난 네 딸을 데려갈 거야
그리고 난 그녀를 내 것으로 만들고 있어.
… 그럴 이유가 없다
나는 내가 하고 싶은 것만 하고 있어.
왜냐하면 나는 항상 그것을 하기 때문이다.
… 우리가 세계를 장악하고 있다.
희생자가 없는 작은 범죄.
그리고 내가 너의 순수함을 가져갈 때.
내가 네 마음을 타락시킬 거야.
… 울 필요 없어
나는 내가 하고 싶은 것만 하고 있어.
왜냐하면 나는 항상 그것을 하기 때문이다.
(항상 그렇게 하세요)
… 이제 우리는 너무 어리다.
하지만 우린 죽을지도 몰라
너무 재밌다
우리 거짓말 잘 팔아요.
너무 잘 어울려요.
그리고 우리는 시도조차 하지 않는다.
신탁 기금에서 돈을 구하세요.
항상 해.
… 하!
… 우리가 세계를 장악하고 있다.
뽀뽀 한 번에 한 번
그리고 난 네 딸을 데려갈 거야
그리고 난 그녀를 내 것으로 만들고 있어.
난 그녀를 내 것으로 만들고 있어.
… 그럴 이유가 없다
나는 내가 하고 싶은 것만 하고 있어.
(항상 그렇게 하세요)
… 이제 우리는 너무 어리다.
하지만 우린 죽을지도 몰라
그리고 너무 재밌어
우리 거짓말 잘 팔아요.
너무 잘 어울려요.
그리고 우리는 시도조차 하지 않는다.
하고 싶지는 않지만, 나는 한다.
난 항상 그러거든
… 이제 우리는 너무 어리다.
하지만 우린 죽을지도 몰라
너무 재밌다
우리 거짓말 잘 팔아요.
너무 잘 어울려요.
그리고 우리는 시도조차 하지 않는다.
신탁 기금에서 돈을 구하세요.
항상 해.

 

출처 : 파파고

반응형

댓글