본문 바로가기
🎸 뮤직이즈라이프

Cure For Me - AURORA (가사, 독음, 해석)

by 경안채수 2022. 10. 16.
반응형

 

 

Cure For Me - AURORA (가사, 독음, 해석)

 

I run from the liars, the fuel on the fire
I know I created myself
I know I can't fight the sad days and bad nights
But I never asked for your help
You got hurt
No, we don't belong together
So you took the love from my arms
Into the arms of yours
But I don't need a cure for me
I don't need it
No, I don't need a cure for me
I don't need it
No, I don't need a cure for me
I don't like the tension, the misapprehensions
About our nature in love
The glorious teachers are no use for creatures
Who knows how to play with the gods
You got nerves, but they never show
Unless they hurt, so you blamed it all
On my love, the moving
Heart I got
But I don't need a cure for me
I don't need it
No, I don't need a cure for me
I don't need it
No, I don't need a cure for me
I don't need it
I don't need it
Hm, please, no cure for me
Please, no cure for me, cure for me
Cure for me, please, no cure for me, cure for me
Cure for me, please, no cure for me, cure for me, cure for me
I don't need it
(And you should know)
I don't need a cure for me
(And you need to know I don't need it)
I don't need it
(And you should know)
No, I don't need a cure for me
(And you need to know I don't need it)
I don't need it
(And you should know)
No, I don't need a cure for me
(And you need to know I don't need it)
I don't need it
(And you should know)
No, I don't need a cure for me 

 

 

난 거짓말쟁이들로부터 도망쳐, 불 위에 있는 연료로부터.
나 자신을 창조했다는 걸 알아
슬픈 날과 나쁜 밤과 싸울 수 없다는 걸 알아.
하지만 난 네 도움을 청한 적 없어
너 다쳤어
아니, 우린 함께 있지 않아
그래서 넌 내 품에서 사랑을 가져갔어
네 품에 안겨
하지만 나를 위한 치료법은 필요없어
저는 그것이 필요하지 않아요.
아니, 난 치료제가 필요 없어
저는 그것이 필요하지 않아요.
아니, 난 치료제가 필요 없어
긴장감, 오해는 싫어요
사랑에 빠진 우리의 본성에 대해서
영광스러운 선생님들은 생물에게 쓸모가 없다.
신들과 노는 법을 아는 사람이 어디 있겠습니까?
당신은 뻔뻔하지만, 그들은 절대 나타나지 않는다.
그들이 아프지 않는 한, 그래서 당신은 모든 것을 탓했다.
내 사랑, 그 감동은
하트 I get
하지만 나를 위한 치료법은 필요없어
저는 그것이 필요하지 않아요.
아니, 난 치료제가 필요 없어
저는 그것이 필요하지 않아요.
아니, 난 치료제가 필요 없어
저는 그것이 필요하지 않아요.
저는 그것이 필요하지 않아요.
음, 제발요, 절 치료하지 마세요.
제발, 나를 위한 치료법은 없어, 나를 위한 치료법.
나를 위한 치료제, 제발, 나를 위한 치료제는 없어, 나를 위한 치료제.
나를 위한 치료제, 제발, 나를 위한 치료제, 나를 위한 치료제, 나를 위한 치료제.
저는 그것이 필요하지 않아요.
(그리고 당신은 알아야 한다)
나는 나를 위한 치료법이 필요하지 않다.
(그게 필요없다는 걸 알아야 해)
저는 그것이 필요하지 않아요.
(그리고 당신은 알아야 한다)
아니, 난 치료제가 필요 없어
(그게 필요없다는 걸 알아야 해)
저는 그것이 필요하지 않아요.
(그리고 당신은 알아야 한다)
아니, 난 치료제가 필요 없어
(그게 필요없다는 걸 알아야 해)
저는 그것이 필요하지 않아요.
(그리고 당신은 알아야 한다)
아니, 난 치료제가 필요 없어

반응형

댓글