본문 바로가기
🎸 뮤직이즈라이프

COLDPLAY - Sparks

by 경안채수 2022. 12. 22.
반응형
 
Did I drive you away?
I know what you'll say
You say, "Oh, sing one we know"
But I promise you this
I'll always look out for you
Yeah, that's what I'll do
I say, "Ohh"
I say, "Ohh"
My heart is yours
It's you that I hold on to
Yeah, that's what I do
And I know, I was wrong
But I won't let you down
Oh, yeah, yeah, yeah, I will, yes, I will
I said, "Ohh"
I cry, "Ohh"
Yeah, I saw sparks
Yeah, I saw sparks
And I saw sparks
Yeah, I saw sparks
Sing it out

 

내가 널 쫓아냈니?
네가 뭐라고 할지 알아.
'우리가 아는 노래 불러줘'
하지만 약속할게
내가 항상 널 돌봐줄게
네, 그렇게 하겠습니다.
나는 "오"라고 말한다.
나는 "오"라고 말한다.
내 마음은 너의 것이다.
내가 붙잡고 있는 건 너야
그래, 그게 내가 하는 일이야
알아요, 제가 틀렸어요
하지만 널 실망시키지 않을게
오, 그래, 그래, 그래, 그럴게, 그래, 그럴게
난 "오"라고 말했다.
나는 "오"라고 외친다.
네, 불꽃을 봤어요
네, 불꽃을 봤어요
그리고 불꽃을 봤어요
네, 불꽃을 봤어요
끝까지 노래해!

반응형

댓글