본문 바로가기
🎸 뮤직이즈라이프

Gnarls Barkley - Crazy (가사, 해석)

by 경안채수 2022. 12. 20.
반응형

 

 
I remember when
I remember, I remember when I lost my mind
There was something so pleasant about that place
Even your emotions have an echo in so much space
And when you're out there without care
Yeah, I was out of touch
But it wasn't because I didn't know enough
I just knew too much
Does that make me crazy?
Does that make me crazy?
Does that make me crazy?
Possibly
And I hope that you are having the time of your life
But think twice, that's my only advice
Come on now, who do you, who do you, who do you
Who do you think you are
Ha ha ha, bless your soul
You really think you're in control
I think you're crazy
I think you're crazy
I think you're crazy
Just like me
My heroes had the heart to lose their lives out on the limb
And all I remember is thinking I want to be like them
Ever since I was little
Ever since I was little it looked like fun
And it's no coincidence I've come
And I can die when I'm done
But maybe I'm crazy
Maybe you're crazy
Maybe we're crazy
Probably

 

나는 기억한다
기억나, 내가 정신을 잃었을 때
그곳에는 뭔가 유쾌한 것이 있었다.
심지어 당신의 감정조차도 많은 공간에 메아리를 가지고 있다.
그리고 당신이 걱정 없이 밖에 있을 때
네, 연락이 끊겼어요
하지만 그것은 내가 충분히 알지 못해서가 아니었다.
나는 단지 너무 많은 것을 알았다.
그것이 나를 미치게 하나요?
그것이 나를 미치게 하나요?
그것이 나를 미치게 하나요?
아마도.
그리고 나는 네가 너의 인생에서 가장 즐거운 시간을 보내고 있기를 바란다.
하지만 다시 생각해봐, 그게 내 유일한 조언이야.
어서, 너는 누구를 하고, 누구를 하고, 누구를 하고, 누구를.
당신은 누구라고 생각해?
하하하, 너의 영혼을 축복해.
당신은 정말로 당신이 통제하고 있다고 생각하는군요.
넌 미친 것 같아.
넌 미친 것 같아.
넌 미친 것 같아.
나처럼.
내 영웅들은 목숨을 잃을 용기가 있었다.
내가 기억하는 건 내가 그들처럼 되고 싶다는 생각뿐이야
내가 어렸을 때부터
내가 어렸을 때부터 그것은 재미있어 보였다.
그리고 내가 온 것은 우연이 아니다.
내가 끝나면 난 죽을 수 있어
하지만 내가 미쳤는지도 몰라
너 미쳤나 봐
우리가 미쳤나 봐
아마

 

출처 ; 파파고

반응형

댓글