본문 바로가기
🎸 뮤직이즈라이프

The Blue Stones - Make this easy

by 경안채수 2022. 11. 26.
반응형


Hello my love, are you tired of second tries?
'Cause it seems I've poured some water on the fire in your eyes
Hello my dove, let me lend some sage advice
If you have to think too hard, then the pull ain't worth the price
We're holdin' on to memories past
But some things just aren't meant to last
So why are you here with me?
If I can't do you nothing, just leave
I see you contemplating the truth
But let me make this easy for you
Let me make it easy
Let me make it easy for you
Let me make it easy
Let me make it easy for you
Make your move 'cause I can't take this back and forth
Yeah, your words don't mean a thing when there's one foot out the door
Let's be real, so we can heal once more
Tear the fabric at the seam of a meaningless daydream
If we carry on this way, the pleasure won't be worth the pain
So why are you here with me?
If I can't do you nothing, just leave
I see you contemplating the truth
But let me make this easy for you
Let me make it easy
Let me make it easy for you
Let me make it easy
Let me make it easy for you
If we carry on this way (let me make it easy)
The pleasure won't be worth the pain (let me make it easy)
I've been waiting too long to say (let me make it easy)
It's time we went our separate ways (let me make it easy for you)

안녕 내 사랑, 두 번째 시도에 지쳤니?
내가 네 눈에 있는 불에 물을 부은 것 같아서
안녕 나의 비둘기야, 내가 현자의 조언을 좀 빌려줄게.
네가 너무 열심히 생각해야 한다면, 당기는 것은 대가를 치를 가치가 없다.
우리는 과거의 추억을 간직하고 있다.
하지만 어떤 것들은 오래가지 못할 것이다.
그런데 왜 나랑 같이 있는 거야?
만약 내가 아무것도 할 수 없다면, 그냥 떠나.
난 네가 진실을 생각하는 것을 본다.
하지만 내가 쉽게 말해줄게
내가 쉽게 해줄게.
내가 쉽게 해줄게.
내가 쉽게 해줄게.
내가 쉽게 해줄게.
난 이걸 앞뒤로 가져갈 수 없어
그래, 네 말은 문밖에 한 발이 있을 때 아무 의미가 없어.
진짜가 되자 그래야 한 번 더 치유될 수 있어
무의미한 몽상의 실밥에 천을 찢어라.
이런 식으로 계속하면 고통을 받을 가치가 없어
그런데 왜 나랑 같이 있는 거야?
만약 내가 아무것도 할 수 없다면, 그냥 떠나.
난 네가 진실을 생각하는 것을 본다.
하지만 내가 쉽게 말해줄게
내가 쉽게 해줄게.
내가 쉽게 해줄게.
내가 쉽게 해줄게.
내가 쉽게 해줄게.
우리가 이런 식으로 계속한다면 (쉽게 해줄게)
기쁨은 고통의 가치가 없을 것이다 (쉽게 말해줄게)
너무 오래 기다려서 말할 수가 없어 (쉽게 말해줄게)
우리가 각자의 길을 갈 때이다 (쉽게 말해줄게)

반응형

댓글