본문 바로가기
🎸 뮤직이즈라이프

starsailor - Four to the Floor (가사, 해석)

by 경안채수 2023. 2. 13.
반응형

 

With hand on heart, you right from the start
You taught me to take my part
No cross to bear, no reason to care
My life was all up in air
Four to the floor, I was sure
Never seeing clear
I could have it all
Whenever you are near
The iron hand did not understand
The plight of the common man
Four to the floor, I was sure
Never seeing clear
I could have it all
Whenever you are near
Four to the floor, I was sure
That she would be my girl
We'd rent a little world
We'd have a little girl
Four to the floor, I was sure
Never seeing clear
I could have it all
If only you were here
Four to the floor, I was sure
She would be my girl
We'd rent a little world
We'd have a little girl
 

 

심장에 손을 얹고, 당신은 처음부터 바로
당신은 내가 내 역할을 하도록 가르쳤어요
참을 수 있는 십자가도, 신경 쓸 이유도 없다
내 인생은 온통 허공에 떠 있었다
바닥에 4개가 떨어져 있을 거라고 확신했어요
투명하게 보이지 않는다
나는 모든 것을 가질 수 있다
네가 근처에 있을 때마다
철의 손은 이해하지 못했다
평범한 사람의 곤경
바닥에 4개가 떨어져 있을 거라고 확신했어요
투명하게 보이지 않는다
나는 모든 것을 가질 수 있다
네가 근처에 있을 때마다
바닥에 4개가 떨어져 있을 거라고 확신했어요
그녀가 내 여자가 될 거라고
우리는 작은 세상을 빌릴 것이다
우리는 어린 소녀를 가질 것이다
바닥에 4개가 떨어져 있을 거라고 확신했어요
투명하게 보이지 않는다
나는 모든 것을 가질 수 있다
네가 여기 있었다면
바닥에 4개가 떨어져 있을 거라고 확신했어요
그녀는 내 여자일 것이다
우리는 작은 세상을 빌릴 것이다
우리는 어린 소녀를 가질 것이다

 

출처 : 파파고

반응형

댓글