본문 바로가기
🎸 뮤직이즈라이프

Infinite Sun - Johnathan Sides (가사, 해석)

by 경안채수 2022. 12. 7.
반응형

I haven't seen
The infinite sun
Or the color it brings
Just past the Dawn
I had a dream
That all the rain was gone
And the record started
My infinite song
There was a scene
Where all the romance died
And where the fire between
Burned brighter inside
There was a place
Where all the songs would end
And then began
My Infinite Sad
I had a dream
Where we didn't die
Where we saw the color
Where we saw the other side
Cause I haven't seen
My infinite sun
But that's Okay
Cause all the pain is gone

 

못 봤어요
무한한 태양
혹은 그것이 가져다주는 색
여명을 지나서
난 꿈이 있었다.
모든 비가 사라졌다는 것을
그리고 기록은 시작되었다.
나의 무한한 노래
한 장면이 있었다.
모든 낭만이 사라진 곳
그리고 그 사이에 불이 난 곳.
안이 더 밝게 타올랐다.
장소가 있었다.
모든 노래가 끝나는 곳
그리고 나서 시작했다.
나의 무한한 슬픔
난 꿈이 있었다.
우리가 죽지 않은 곳
우리가 색을 본 곳
우리가 다른 쪽을 본 곳은
본 적이 없어서
나의 무한한 태양
하지만 괜찮습니다.
모든 고통이 사라졌기 때문이다.

반응형

댓글